domingo, 19 de octubre de 2014

PROBLEMAS/TROUBLE IF

Yo no tengo problemas,  es esto un problema?. 
Me siento raro, cómo puede ser que todos tienen un problema y yo no? 
Entonces yo pienso,  no soy normal...Yo no soy una persona rica, yo debo trabajar todo el día de domingo a domingo para poder vivir, tengo deudas, el dinero no me es suficiente para llegar a fin del mes, me enfermo como todas las personas, yo sé que soy usado por el sistema, yo no gano el dinero que debería ganar, yo discuto con mi esposa, o con mis hijos, estoy cada día más viejo pero, yo, no tengo problemas. 
Lo siento, pido disculpas a todos las personas de este mundo conflictuado. 
Yo no tengo, problemas. Lo siento.

I have no troubles, is this a trouble?. I feel weird, how can it be that everyone has a problem and I do not? then, I think, I'm not normal ... I'm not a rich person, I work all day Sunday to Sunday, in order to live, I have debt, money is not enough for me to get to the end of the month, I get sick like everyone else, I know I am used by the system, I do not make the money I should get, I argue with my wife, or my children, I am every day older but, I do not have troubles. 
I'm sorry, I apologize to all the people of this conflicted world. 
I have not, troubles. I'm sorry.


9 comentarios:

Stefanie Seltner dijo...

so you don´t have but maybe you ARE a trouble? sorry, just fooling about ;-)
great drawing - great philosopher, man, have a good week! x Stefanie

hedwig dijo...

You have troubles but you don't recognise them as troubles. It seems a simple trick, but I know it's not easy to master! You look like a very happy guy! A mix between Adam and God, painted by Michelangelo in the Sixtine chapel.
XXWW!!

kerosene dijo...

except maybe that your penis is missing!

hehehe ~ k

Patrice A. dijo...

;^)))
nice drawing
fine words
enjoy the no trouble!!!
and
for i am the DC host
maybe you will like to join

rossichka dijo...

Maybe it's a matter of a point of view?... "I have no troubles!" sounds like a mantra in your mouth, I like that and I should try whether it will work for me, too.:)
Your beautiful drawing is like a dream in which people pass positively through difficult moments and unpleasant situations in their lives!

Marcela Calderón dijo...

¡Stefanie Seltner me hizo reír! jajajaja So you are a trouble? jajajjaa.
Más allá de las risas, me pareció excelente lo conceptual del dibujo. Y acuerdo con vos en todo lo que escribiste. siempre es un placer pasar por acá, Ro, aunque parezca que no paso porque no "hablo", paso siempre. Muy buena imagen y palabras :)

Sasa Saastamoinen dijo...

Love the cloud. And your self-portrait, the pose is great. I think Hedwig is right, this belongs to Sistine Chapel...
(And you apology is accepted :-) )

fados do lar dijo...

que bueno!

Julia Marin Jewellery dijo...

jajajjaajaj, me gusta la cara de tranquilidad del tipo en la nube. todos los demás llevan una nube de pedos mas que problemas, la arrastran a la altura del culo..... jajaja besis xxxxxxxxxx